Graduate students
Financed by the Graduate SchoolElin Gardeström <elin.gardestrom@sh.se>, History of ideas, Institutionen för kultur och kommunikation, Södertörns högskola.
Thomas Neidenmark <thomas.neidenmark@lhs.se>, Education, Institutionen för samhälle, kultur och lärande, Lärarhögskolan i Stockholm.
Stefan Rimm <stefan.rimm@pi.oru.se>, Education, Pedagogiska institutionen, Örebro universitet.
Andreas Åkerlund <andreas.akerlund@hist.uu.se>, History, Historiska institutionen, Uppsala universitet.
Associated graduate students
Stina Andersson <stina.andersson@ped.uu.se>, Education, Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Anna Bengtsson <anna.bengtsson@hist.lu.se>, History, Historiska institutionen, Lunds Universitet (Forskarskolan i Historia).
Sara Backman Prytz <sara.prytz@edu.uu.se>,
Sociology of Education, Institutionen för utbildning, kultur och medier, Uppsala
universitet.
Anne Berg <Anne.Berg@hist.uu.se>, History, Historiska institutionen, Uppsala
universitet.
Emil Bertilsson <Emil.Bertilsson@edu.uu.se>, Sociology of Education, Institutionen för utbildning, kultur och medier, Uppsala universitet.
Helle Bjerg <HELLEB@dpu.dk>, Educational Psychology, Institut for Pædagogisk Psykologi, Danmarks Pædagogiske Universitet.
Carina Carlhed <carina.carlhed@mdh.se>, Education, Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Marianne Carlsson <marianne.carlsson@soc.uu.se>, Sociology, Sociologiska institutionen, Uppsala universitet.
Bodil Formark <Bodil.Formark@miun.se>, History, Institutionen för Humaniora vid Mittuniversitet (Genusforskarskolan).
Karin Fransson <karin.fransson@lhs.se>, Education, Institutionen för samhälle, kultur och lärande, Lärarhögskolan i Stockholm / STEP, Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Johannes Fredriksson <Johannes.Fredriksson@hist.uu.se>, History, Historiska institutionen, Uppsala universitet.
Gunnel Furuland <gunnel.furuland@swipnet.se>, Litteraturvetenskap, Litteraturvetenskapliga institutionen, Uppsala universitet.
Ramona Ivener <ramona.ivener@kau.se>, History, Avdelningen för politiska och historiska studier, Karlstads universitet.
Monica Langerth Zetterman <monica.langerth@ped.uu.se>, Education, Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet.
Anna Lundin <anna.lundin@mdh.se>, Education, Institutionen för Samhälls- och Beteendevetenskap, Mälardalens högskola (Forskarskolan i vuxnas lärande).
Ulrika Norburg <ulrno@iuv.liu.se>, Pedagogiskt Arbete, Institutionen för utbildningsvetenskap, Linköpings universitet (Forskarskolan Pedagogiskt Arbete).
Ingrid Nordqvist <ingrid.nordqvist@hig.se>, Education, Pedagogiska institutionen, Uppsala universitet samt Institutionen för Pedagogik, didaktik och psykologi, Högskolan i Gävle.
Björn Norlin <bjorn.norlin@histstud.umu.se>, History, Institutionen för historiska studier, Umeå universitet.
Lisa Rosén Rasmussen <lisa@dpu.dk>, Educational Sociology, Institut for Pædagogisk Sociologi, Danmarks Pædagogiske Universitet.
Johanna Ringarp <johanna.ringarp@sh.se>, History, Samtidshistoriska institutet, Södertörns högskola (Forskarskolan i historia).
David Sjögren <david.sjogren@histstud.umu.se>, History, Institutionen för historiska studier, Umeå universitet.
Britt-Marie Styrke <britt-marie.styrke@histstud.umu.se>, History of ideas, Institutionen för historiska studier, Umeå universitet.
Christian Ydesen < chyd@dpu.dk>, Pædagogisk sociologi, Institut for Pædagogisk sociologi, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole.